2017 | Janson, A., Söllner, M., 2017. How Technology-Enhanced Scaffolding Contributes to Problem-Solving Outcomes in Management Education, in: Humphreys, J. (Hrsg.), Academy of Management Annual Meeting (AOM). AOM, Atlanta, Georgia, USA, S. TBD. https://doi.org/10.5465/AMBPP.2017.11022abstract |
2017 | Schöbel, S., Janson, A., Ernst, S.-J., Leimeister, J.M., 2017. How to Gamify a Mobile Learning Application – A Modularization Approach, in: ICIS (Hrsg.), International Conference on Information Systems (ICIS). Seoul, South Korea, S. TBD. |
2017 | |
2017 | Ernst, S.-J., Janson, A., Söllner, M., 2017. Mobiles Lernen für China - eine iterative Prototypenentwicklung, in: Leimeister, J.M., Brenner, W. (Hrsg. . (Hrsg.), Proceedings der 13. Internationalen Tagung Wirtschaftsinformatik (WI 2017), St. Gallen. AIS Electronic Library, St. Gallen, Switzerland, S. 1287–1290. |
2017 | |
2017 | Janson, A., Peters, C., Leimeister, J.M., 2017. The efficient provision of culture-sensitive services – a modularization approach, in: Sawatani, Y., Spohrer, J., Kwan, S., Takenaka, T. (Hrsg.), Serviceology for Smart Service System - Selected papers of the 3rd International Conference of Serviceology. Springer, Tokyo, S. 147–157. https://doi.org/10.1007/978-4-431-56074-6_17 |
2017 | Janson, A., Söllner, M., Leimeister, J.M., 2017. The Impact of Procedural Scaffolding on Mobile Learning Outcomes, in: Humphreys, J. (Hrsg.), Academy of Management Annual Meeting. AOM, Atlanta, Georgia, USA, S. TBD. https://doi.org/10.5465/AMBPP.2017.10802abstract |
2017 | Ernst, S.-J., Janson, A., Peters, C., Leimeister, J.M., 2017. Understanding IT-Culture Conflicts to Drive Successful Technochange Projects – a Case Study, in: ICIS (Hrsg.), International Conference on Information Systems (ICIS). Seoul, South Korea, S. TBD. |
2016 | Janson, A., Ernst, S.-J., Söllner, M., 2016. How Cultural Values Influence the Appropriation of Technology-Mediated Learning, in: AIS (Hrsg.), European Conference on Information Systems (ECIS). AIS Electronic Library, Istanbul, Turkey, S. TBD. |
2016 | Ernst, S.-J., Janson, A., Li, M., Peters, C., Söllner, M., 2016. IT-Kulturkonflikttheorie und ihre Bedeutung für erfolgreiches Service Systems Engineering - Fallstudie eines Einführungsprojektes für mobile Lernanwendungen in China, in: Nissen, V., Stelzer, D., Straßburger, S., Fischer, D. (Hrsg.), Multikonferenz Wirtschaftsinformatik (MKWI). Technische Universität, Ilmenau, S. 1311–1314. |