2016 | Ernst, S.-J., Janson, A., Söllner, M., Leimeister, J.M., 2016. It’s about Understanding Each Other’s Culture - Improving the Outcomes of Mobile Learning by Avoiding Culture Conflicts, in: Ågerfalk, P.J., Levina, N., Kien, S.S. (Hrsg.), International Conference on Information Systems, ICIS 2016 Proceedings. 10. Association for Information Systems, Dublin, Ireland, S. TBD. |
2016 | Ernst, S.-J., Hammer, N., Janson, A., Klusmeyer, J., Leimeister, J.M., Thiel de Gafenco, M., 2016. Sach- und Schlussbericht für das Verbundprojekt kuLtig: Teilprojekt: Erklärungsmodell und Bildungsdienstleistungsengineeringmethode : Projektlaufzeit: 01.07.2013-30.06.2016. https://doi.org/10.2314/GBV:897257812 |
2016 | Janson, A., Söllner, M., Leimeister, J.M., 2016. The Appropriation of Collaborative Learning - Qualitative Insights from a Flipped Classroom, in: Bui, T.X., Sprague, J. (Hrsg.), 49th Hawaii International Conference on System Sciences (HICSS). IEEE, Hawaii, USA, S. 84–93. https://doi.org/10.1109/HICSS.2016.19 |
2015 | Janson, A., Söllner, M., Leimeister, J.M., 2015. Determinanten und Effekte sinngetreuer Nutzung von Learning Management Systemen, in: Thomas, O., Teuteberg, F. (Hrsg.), 12th International Conference on Wirtschaftsinformatik, March 4-6 2015, Osnabrück, Germany. Association for Information Systems, New York, S. 1422–1437. |
2015 | |
2015 | Lehmann, K., Oeste, S., Oeste-Reiß, S., Janson, A., Söllner, M., Leimeister, J.M., 2015. Flipping the Classroom – IT-unterstützte Lerneraktivierung zur Verbesserung des Lernerfolges einer universitären Massenlehrveranstaltung. HMD Praxis der Wirtschaftsinformatik 52, 81–95. https://doi.org/10.1365/s40702-014-0102-4 |
2015 | Ernst, S.-J., Janson, A., Söllner, M., Leimeister, J.M., 2015. Kulturkonflikte vermeiden - Mobiles Lernen für China, in: Diefenbach, S., Henze, N., Pielot, M. (Hrsg.), Mensch & Computer 2015. Oldenbourg Wissenschaftsverlag, München, S. 335–338. |
2015 | Oeste, S., Lehmann, K., Janson, A., Söllner, M., Leimeister, J.M., 2015. Redesigning University Large Scale Lectures: How To Activate The Learner, in: Humphreys, J. (Hrsg.), Academy of Management Annual Meeting (AOM). AOM, Vancouver, BC, Canada, S. TBD. https://doi.org/10.5465/ambpp.2015.14650abstract |
2015 | Janson, A., Söllner, M., Leimeister, J.M., 2015. Towards a Holistic Understanding of Technology-mediated Learning Appropriation, in: Carte, T., Heinzl, A., Urquhart, C. (Hrsg.), International Conference on Information Systems (ICIS): Fort Worth, Texas. Association for Information Systems, New York, S. 1–11. |
2015 | Janson, A., 2015. Understanding and Engaging the Appropriation of Technology-mediated Learning – A Theory-driven Design Approach, in: AIS (Hrsg.), International Conference on Information Systems (ICIS) 2015, Doctoral Consortium: Fort Worth, Texas, USA. Curran Associates, Inc, Red Hook, NY, S. TBD. |