2021 | Wambsganss, T., Guggisberg, S., Söllner, M., 2021. ArgueBot: A Conversational Agent for Adaptive Argumentation Feedback, in: Ahlemann, F., Schütte, R., Stieglitz, S. (Hrsg.), Innovation Through Information Systems. Springer, Cham, S. 267–282. https://doi.org/https://doi.org/10.1007/978-3-030-86797-3_18 |
2021 | Wambsganss, T., Küng, T., Söllner, M., Leimeister, J.M., 2021. ArgueTutor: An Adaptive Dialog-Based Learning System for Argumentation Skills, in: Yoshifumi Kitamura, A.Q. (Hrsg.), CHI ’21: Proceedings of the 2021 CHI Conference on Human Factors in Computing Systems. Association for Computing Machinery, Yokohama, Japan, S. 1–13. https://doi.org/10.1145/3411764.3445781 |
2021 | Landolt, S., Wambsganss, T., Söllner, M., 2021. A Taxonomy for Deep Learning in Natural Language Processing, in: HICSS (Hrsg.), 54th Hawaii International Conference on System Sciences 2021. Proceedings. Univ. of Hawaii at Manoa, Honolulu/ Hawaii, S. TBD. https://doi.org/10.24251/HICSS.2021.129 |
2021 | Janson, A., Kreidel, L., Schöbel, S., Hornung, G., Söllner, M., Leimeister, J.M., 2021. Datenkompetenz durch edukatives Privacy Nudging: Zentrale Prinzipien und Effekte auf Lernprozesse, in: Stapf, I., Ammicht Quinn, R., Friedewald, M., Heesen, J., Krämer, N. (Hrsg.), Aufwachsen in überwachten Umgebungen. Nomos Verlagsgesellschaft mbH & Co. KG, Baden-Baden, S. 255–277. |
2021 | Wambsganss, T., Söllner, M., Leimeister, J.M., Söllner, M., 2021. Design and Evaluation of an Adaptive Dialog-Based Tutoring System for Argumentation Skills, in: ICIS (Hrsg.), Making Digital Inclusive: Blending the Local and the Global, December 13-16,2020: ICIS 2020 Proceedings. Association for Information Systems, Atlanta, GA, USA, S. 1272–1289. |
2021 | Wambsganss, T., Söllner, M., Leimeister, J.M., Söllner, M., 2021. Design and Evaluation of an Adaptive Dialog-Based Tutoring System for Argumentation Skills, in: ICIS (Hrsg.), Making Digital Inclusive: Blending the Local and the Global, December 13-16,2020: ICIS 2020 Proceedings. Association for Information Systems, Atlanta, GA, USA, S. 1272–1289. |
2021 | Wambsganss, T., Weber, F., Söllner, M., 2021. Design and Evaluation of an Adaptive Empathy Learning Tool, in: Information Systems, A. (Hrsg.), Proceedings of the 54th Hawaii International Conference on System Sciences 2017. Hawaii International Conference on System Sciences 2017, Hawaii, S. 462–476. |
2021 | Wambsganss, T., Weber, F., Söllner, M., 2021. Designing an Adaptive Empathy Learning Tool, in: Ahlemann, F., Schütte, R., Stieglitz, S. (Hrsg.), Innovation Through Information Systems. Springer, Cham, S. 462–476. https://doi.org/https://doi.org/10.1007/978-3-030-86790-4_31 |
2021 | |
2021 | Wambsganss, T., Höch, A., Zierau, N., Söllner, M., 2021. Ethical Design of Conversational Agents: Towards Principles for a Value-Sensitive Design, in: Ahlemann, F., Schütte, R., Stieglitz, S. (Hrsg.), Innovation Through Information Systems. Springer, Cham, S. 539–557. https://doi.org/10.1007/978-3-030-86790-4_37 |