2020 | Wambsganss, T., Niklaus, C., Söllner, M., Handschuh, S., Leimeister, J.M., 2020. A Corpus for Argumentative Writing Support in German, in: Scott, D., Bel, N., Zong, C. (Hrsg.), Proceedings of the 28th International Conference on Computational Linguistics. International Committee on Computational Linguistics, Stroudsburg, PA, USA, S. 856–869. https://doi.org/10.18653/v1/2020.coling-main.74 |
2020 | Wambsganss, T., Niklaus, C., Cetto, M., Söllner, M., Handschuh, S., Leimeister, J.M., 2020. AL: An Adaptive Learning Support System for Argumentation Skills, in: SIGCHI: ACM Special Interest Group on Computer-Human Interaction (Hrsg.), CHI ’20: Proceedings of the 2020 CHI Conference on Human Factors in Computing Systems. Association for Computing Machinery, Honolulu, HI, USA., S. 1–14. https://doi.org/10.1145/3313831.3376732 |
2020 | Schöbel, S., Janson, A., Jahn, K., Kordyaka, B., Turetken, O., Djafarova, N., Saqr, M., Wu, D., Söllner, M., Adam, M., Heiberg Gad, P., Wesseloh, H., Leimeister, J.M., 2020. A Research Agenda for the Why, What, and How of Gamification Designs: Outcomes of an ECIS 2019 Panel. Communications of the Association for Information Systems 46, 706–721. https://doi.org/10.17705/1CAIS.04630 |
2020 | Schöbel, S., Janson, A., Jahn, K., Kordyaka, B., Turetken, O., Djafarova, N., Saqr, M., Wu, D., Söllner, M., Adam, M., Heiberg Gad, P., Wesseloh, H., Leimeister, J.M., 2020. A Research Agenda for the Why, What, and How of Gamification Designs Results on an ECIS 2019 Panel. Communications of the Association for Information Systems 46, 706–721. https://doi.org/10.17705/1CAIS.04630 |
2020 | |
2020 | Oeste-Reiß, S., Schöbel, S., Söllner, M., Leimeister, J.M., 2020. Chunking Big Journeys into Smaller Trips: Combining Peer Creation and Gamification to Design a Continuing Education Concept for Energy Consultants, in: vom Brocke, J., Hevner, A., Maedche, A. (Hrsg.), Design Science Research. Cases. Springer International Publishing, Cham, S. 229–259. https://doi.org/10.1007/978-3-030-46781-4_10 |
2020 | Wambsganss, T., Winkler, R., Schmid, P.S., Söllner, M., 2020. Designing a Conversational Agent as a Formative Course Evaluation Tool, in: Gronau, N., Heine, M., Krasnova, H., Pousttchi, K. (Hrsg.), Proceedings der 15. Internationalen Tagung Wirtschaftsinformatik 2020: Entwicklungen, Chancen und Herausforderungen der Digitalisierung. GITO Verlag, Berlin, S. 1234–1249. https://doi.org/10.30844/wi_2020_k7 |
2020 | Thies, L.F., Dickhaut, E., Janson, A., Roßnagel, A., Leimeister, J.M., Söllner, M., 2020. Die Simulationsstudie als Evaluationsmethode - Interdisziplinäre Evaluation eines smarten persönlichen Assistenten. Datenschutz und Datensicherheit 44, 589–593. https://doi.org/10.1007/s11623-020-1330-0 |
2020 | Winkler, R., Hobert, S., Fischer, T., Salovaara, A., Söllner, M., Leimeister, J.M., 2020. Engaging Learners in Online Video Lectures with Dynamically Scaffolding Conversational Agents, in: ECIS (Hrsg.), ECIS 2020 Proceedings. Association for Information, New York, NY, S. TBD. |
2020 | Dickhaut, E., Miedzianowski, N., Jandt, S., Janson, A., Knote, R., Leimeister, J.M., Roßnagel, A., Söllner, M., Thies, L.F., 2020. Handlungsbroschüre Anforderungs- und Entwurfsmuster zur rechtsverträglichen und qualitätszentrierten Gestaltung kontextsensitiver Applikationen (AnEkA). Handlungsempfehlungen zur Gestaltung von Entwurfsmustern. Kassel University Press, Kassel. https://doi.org/10.17170/kobra-202012082409 |